2021. febr. 4.

Meddőség helyett Baba


A Vár Rád a Baba programba megérkezett a 290. Baba.

Egyre többen élnek a lehetőséggel, hogy az orvosi, fizikai sík mellett fglalkoznak a belső folyamataikkal. Megnézik, milyen gátak léphettek a megnyílásuk útjába.


Mindkét oldal fontos. Ha a fizikai síkot nézzük, járunk orvostól orvosra, kivizsgálások hadán veszünk részt, akkor is szükség van arra, hogy megfigyeljük mik vonatkozhatnak a lelki, a belső működéseinkre.

Viszont az sem jó, ha csak a lelkivel foglalkozunk, mert figyelembe kell részesíteni a gyakorlati, vagy ha szükséges az orvosi vonalat, nem szabad elhanyagolni. 


Cél, hogy mind a kettővel tisztába kerüljünk. 


Fogadjátok szeretettel a Vár Rád a Baba programba részt vevő édesanya történetét. 


“Kisbabánk-Áldás-Ima-Segítség-Megérkezett

A férjemmel sosem volt kérdés a gyermekvállalás, és én biztos voltam benne, hogy az a nő vagyok, aki a nászéjszakán megfogan! ...hát nem így lett! Nagyon sok tanulást, változást, sok-sok vágyakozást, nehéz pillanatokat,  reményt és hitet, erőt és kitartàst adott és kívánt meg ez az 5 év, mikor màr mi is egy családdá válhattunk. Történetünk nem egyszerű, de tulajdonképpen nem is bonyolult, de akár veled is megtörténhet! 


Mikor nem akartam 1,5-2 év után sem megfoganni elmentem egy vizsgálatra, ahol mindent rendben találtak, aztán egy másikra, végül egy meddőségi központba, ahol mind a kettőnknél találtak javítani valókat. Férjemnek kevés sejtszáma miatt gyorsan az inszemináció kapuiban találtuk magunkat. Én közben, és előtte is éreztem, valami nincs rendben, ez nem lesz jó, nem jó helyen vagyok, nem ez a megoldás. Kerestem a lelki okait a meg nem valósult álmunknak, tiszta hittel azt gondoltam, ezen kell javítani, de hiába mondtam itthon, nem értettek meg.., keresve a megoldást voltam pszichológusnál, családállításon, egyéb segítőknél, mindenki megnyugtatott, hogy minden rendben lesz, jönni fog a baba, deee miiiikoooor?!’ Nekem ez nem volt mindegy. A szívem mélyén éreztem, hogy jön..., de csak várt és várt... Aztán orvost váltottam, kiderült az előző orvos félrekezelt…. 5 inszemináció után is sikertelenül azt mondtam a férjemnek állj, pihenjünk egy kicsit. 


Közben nem adtam fel a lelki síkon való kutakodást, hiszen itt éreztem a galibát; nem tudtam mi lehet, de nyomzotam, rendületlenül,nem adtam fel. Egyik aviva tornán odajött hozzám egy lány, /aki, ha ezt olvassa és magára ismer, üzenem neki, hogy nagyon köszönöm,/ és Petre Veronikáról mesélt, erősen, de nem túl meggyőzően, én pedig nem vettem égi jelnek segítségét; akkor épp az aviva tornában hittem.., Teltek a napok, hetek, és amikor már nem tudtam magamat sem meggyőzni abban, hogy tényleg van idő. 


Rákerestem Veronikàra és elmentem hozzá egy kiscsoportos modulra /ez ugyanolyan, mintha online lett volna/ ahol egyik pofon után érkezett a másik. A “probléma” ugyanis tényleg lelki volt, de nem egy külső megoldandó feladat, hanem én magam! Nekem kellett megváltozni! Gyermeki belső sérelmeim, melyek néha akaratosságot, néha pedig kevesebb empátiát, vagy éppen sértődékenységet generáltak nehezítették az anyaságom kialakulását. Rájöttem, hogy mindezeket kell egyszer s mindenkorra letenni, nem követelni, egyszerűen csak fejlődni, változni, haladni, tanulni és megnyílni, hogy ez a kicsi lélek beléphessen! Ittam Veronika szavait, az előadásokat, a modulokat, - melyeken Kristálykertes vendégként immáron hivatalosan is részt vehettem


Szenvedélyemmé vált a változás, és elég gyorsan, olyan nem is tudom, teljes semmi érzéssel, mindenen túl, azt mondta Veronika; készen vagy, most fog jönni! Persze nem hittem el; azt hittem akkor, kedveskedni akar; mert ramatyul állt a helyzetem, és erőt akar adni, de nem, és akkor, amikor egyáltalán nem számítottunk rá, megfogant a kislányunk! Teljesen természetesen! Micsoda öröm, micsoda boldogság! A legnagyobb boldogságunk az egész életben! Nagyon hálás vagyok ezért Veronikának, és annak a lánynak is, aki őt ajánlotta! 


Azután a magzat kommunikàciótól a baba születésre való felkészítésén át, a Vár Rád a Baba programjától a szülésfeldolgozásig, a gyermekágyas időszakos segítségen túl a női erő modulig minden létező modulon részt vettem, álltak össze a képek, és értettem meg a helyzeteket, lettem ügyesebb, még erősebb, és egyáltalán nem bántam meg a változást, sőt! Csodálatos babavárásom és egészséges, nagyon boldog kismamaságom után, jó szülés élményem és könnyű, gyermekágyam volt, annak minden nehézségével.., most is harmóniában, békében és szeretetben élünk mi hàrman, amit a moduloknak is köszönhetek! ...és már bejelentkezett a következő.. :) “


Vár Rád a Baba programból havonta egyszer-kétszer választhatsz egy alkalmat, melyen ha részt veszel személyre szabottan kapsz útmutatást, rád mi vonatkozik, miben lehet előrelendíteni a gyermekáldást.


Ha szeretnél további információt, itt olvashatsz róla. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése